Kom just på att jag har glömt...

Jag har ju alldeles glömt bort att svara er alla på de 2 stora frågorna:

1. Hur gick det med tanden som jag hade problem med efter att jag fått den lagad och återuppbyggd?

2. Hur gick det med att få datorns bild på TV'n?

Jo...
Jag ringde till tandläkaren och berättade om ångestattackerna och overklighetskänslorna jag haft ända sedan senaste besöket, och dom bokade in mej på en kafferast. Så, jag åkte dit (sambon skjutsade mej, förståss), och istället för att fika så tog tandis emot mej.
Vi pratade om ångestattackerna osv, och han trodde att det var en reaktion på att jag varit med om väldigt stora saker 2 gånger inom loppet av 3 dygn, och att psyket reagerade på det.
Han slipade lite på tanden, baktill, så den kändes lite mindre... och, sedan dess har jag trivts jättebra med den.
(jag skrev ett jättelångt, utförligt, inlägg om detta samma dag, som av nån outgrundlig orsak försvann ut i cyber. och sen glömde jag bort att göra om försöket.... som jag nu gjort idag, istället)

och...
Det fixade sej med datorbilden till TV'n.
Det var inställningarna på grafikkortet som jag inte förstod innan.
Så, TACK för det!
Däremot följer inte ljudet med från datorn till TV'n - utan bilden ses på TV'n och ljudet hörs från datorn.


Kommentarer
Postat av: Marie-anne Thörnström

ha en bra dag kram från marie-anne

Postat av: Lottie

Vad bra att det har ordnat sig! :D

2008-08-30 @ 12:08:53
URL: http://photobloggen.blogg.se/
Postat av: Eva-marie

Så skänt att det ordnade sig med tanden. PÅ tal om ångest så fick jag helt oväntat en panikattack i natt... fattar inte varför men kroppen vill väl signalera något.

2008-08-31 @ 10:53:34
URL: http://www.metrobloggen.se/evam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0