WoW! Det växer! :)

Igår stod saldot på 2:20. Idag är det uppe i 3:-.

Man får 10 öre/unik besökare och vecka.
Det kan i jämförelse med Metrobloggens utlovade 3 öre/sidvisning låta lite.

Men, om man ser till verkligheten...
Jag har varit med hos Metrobloggen i över 1 år och aldrig tjänat 1 öre, eftersom jag aldrig nått över 5000 godkända sidvisningar på en månad.
Jag har varit medlem hos Maria Nova i 3 dar, och mitt saltdo står på 3:- idag. Och, kommer jag inte upp i 100:- den här månaden så flyttas saldot över till nästa månad. Ingenting raderas! (som sidvisningarna hos metrobloggen gör)

Ja, jag är jätteglad för mina 3:-! :)
Och, jag är glad för att ha hittat en svensk motsvarighet till Yuwie - som är ett bättre facebook (eftersom dom ger betalt för akriviteten).

Kommentarer
Postat av: linnea

jag har 1.20 efter en dag det tkr jag är ganska bra :) !

2008-08-07 @ 10:26:36
URL: http://www.metrobloggen.se/dendaralinnea
Postat av: Marie-anne Thörnström

ha en fin dag. får väl gå in och kika där kram från Marie-anne mamma till Marcus 82-02 alltid älskad alltid saknad

Postat av: jarmilla

jag blev nyss medlem men fattar inte riktigt hur allt funkar..? är det en ny/extra blogg man skapar?

2008-08-08 @ 19:32:13
URL: http://jarmilla.blogspot.com
Postat av: Fröken Sparsmart

Åhå, det är så det går till på din bloggportal.

2008-08-10 @ 08:33:57
URL: http://www.metrobloggen.se/sparsmart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0