Nygammalt projekt på G

Jag startade egentligen mitt hjärteprojekt redan 1998... Men, så har jag inte riktigt fått det att lyfta.
Jag har inte funnit rätt plattform för det.
Och, jag har haft samarbetspartners som det visade sej att det inte lönade sej att samarbeta med. Det bromsade mer än vad det lyfte, liksom.

Men, nu har jag - alldeles själv - fixat plattformen... och, hoppas nu att det kommer att gå att ro detta framåt på egen hand.

Vad det är?

Det är ett VLOGG-forum!
Och, kopplat därtill kommer min vlogg.
(den kommer alltså inte att integreras I den här bloggen... utan blir en underblogg till denna)

Är Du intresserad av att själv vlogga på mitt vloggforum (som kommer att vara stängt från insyn från icke medlemmar) så hör av dej.
ALLA som vill vara med är välkomna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0