Nytt år - Nya tag

Jo, jag har faktiskt tänkt att starta en del saker i samband med att 2009 startar.
Inga direkta regelrätta nyårslöften. Utan mera bara en startdag så god som någon - 1 januari 2009.

Det är en hel del saker jag erfarit genom åren som jag levat. Och, de flesta har jag inte lärt mej så mycket av som jag önskat. Man (eller i alla fall jag) vill ju gärna lära sej av erfarenheterna, liksom.
Det jag velat lära mej är t.ex hur jag ska agera för att få en annan "utgång" av saker. Och, även lära mej VAD det är jag gör som resulterar i de olika "utgångarna".

I år skickade jag inga julkort till dom jag tycker om.
Varför?
Jo, därför att jag lärt mej av hur andra gjort mot mej... hur dom vill ha det.
(dom skickar inte.... så i år gjorde inte heller jag det)
Men, jag kände mej inte så värst tillfreds med att agera på det sättet. *hmm* Så, jag kanske återgår till att vara "jag" på den punkten till nästa år.

Jag har nu bestämt mej för att sluta ge Metrobloggen flera chanser.
Därför kommer endast EN av mina bloggar där att fortsätta - Hundarnas blogg.
I övrigt kommer jag att blogga HÄR och på MariaNova.
Alltså: TRE olika bloggar att hålla reda på. *blink*

Kommer att försöka hålla igång min egen fotoutmaning - Dagens Guldkorn i bilder - på egen kategori i denna blogg. Och, jag hoppas att Du också vill vara med där! =o)

* I januari drar klickerkursen igång, som jag och Loke ska gå på. Och, det kommer jag att berätta om här. ;)
* Jag ska försöka att hitta en väg till ett bättre mående. Och, även detta kommer jag nog att berätta om här.
* Likaså kommer jag att hoppa på Susanne's projekt om köpstopp 2009. Och, det får vi se här hur det går. ;)
* Jag hoppas kunna öppna min affärsverksamhet till sommaren. Och, även detta kommer jag att ventilera här.

Detta är bara en liten del av vad som ligger på mina planer för 2009.
Och, Du är varmt välkommen att följa med mej i min utveckling.
Det kommer dessutom troligen bli mera vloggar i framtiden än hittills. Både på svenska och på engelska.
På engelska av 2 skäl: Jag behöver öva mej på engelskan, och... Lisa, Curt, Chris m.fl förstår inte svenska. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0