Lite splittrad

Jag har hittat ett nytt ställe som ger mera än att blogga här. Men, än har jag inte kommit till att lägga ner den här bloggen.
Det andra stället är MariaNova. Där tjänar jag pengar (har fått en utbetalning, så jag vet att det är på riktigt). Det är inga stora summor. Men, det är enormt mycket om man jämför med vad Metrobloggen gett på ca 1½ år (NOLL).

Igår startade jag också en blogg som pointshop har i sin tjänst, där man tjänar poäng... som man sen byter in mot varor.

Så, de främsta platser där jag är nu är MariaNova (för min mera personliga blogg), pointblogg (för den mera ingående, men inte så "uppenbara") och Metrobloggen (där hundarnas blogg ligger kvar, eftersom fodervärdarna har den adressen).

Den här bloggen kommer inte att läggas ner.
Den kommer att finnas kvar, men nischas lite mera... på att skildra mina erfarenheter och upplevelser av min resa genom livet. (precis som det var tänkt...)
Så... lite splittrad kommer jag nog fortsätta att vara ett tag.
(men, 1998 hade jag 15 bloggar. Idag är dom färre än 10. Alltid ett framsteg... *le*)

PointShop.se
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0