Sov gott John Blund!

Jag är född i mitten av 60-talet, och jag växte upp med Sveriges magasin, Halv sju, TV-nytt, Hylands hörna, Drutten & Gena, Anita & Televinken... osv... Och, för mej var Lennart Svahn & John Blund "samma person".
(Dom var ju faktiskt väldigt lika)

För mej är det en sorglig dag idag, sedan jag fått veta att Lennart Svahn är död.
En efter en försvinner människorna som varit grundstenarna i min uppväxt. Och, jag känner det som att jag blir mer och mer vilsen vartefter.

Jag hoppas att han visste hur mycket han betytt för en hel generation. :)


Kommentarer
Postat av: Marie-anne Thörnström

tack för din fina kommentar. ja det blev ett bra foto på mig och jag kände mig så fin. Drack två glas beilis så det var måttligt. VA är lennart swan död. jag känner likadant, alla de som man växt upp med liksom börjar dö ut. kram från marie-anne

Postat av: Maddo

Här kommer en stöttande kram i ditt sorgearbete för Svahn! =) KRAM!

2008-09-02 @ 12:11:41
URL: http://dreammaddo.bloggagratis.se
Postat av: Marie-anne Thörnström

ha en fin dag kram från marie-anne

Postat av: Lottie

Instämmer. Jag är född lite senare, men han var ofta i rutan när jag var liten också...



kram

2008-09-03 @ 23:45:18
URL: http://photobloggen.blogg.se/
Postat av: Fibromorsan

Han och Karin Falk var mina stora idoler när jag var liten S

Och Ivan Renliden.... när han satt och sjöng "är det inte skönt så säg, att lägga sej...." det var livet det :0)

2008-09-10 @ 22:51:03
URL: http://www.metrobloggen.se/fibromorsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0