Tänk vad små vi är, egentligen...

Det händer ofta att jag tittar på himlen och förundras över hur små vi är här på Jorden.
Men, även fast man faktiskt vet om att vi människor - även om man, som jag, är 174 cm lång - är mikroskopiskt små i jämförelse med Universum... så tänker man ju inte på det hela tiden.
Det är för stort för att riktigt tas in - tror jag.

Såg en animering på nätet som Discovery har gjort... Och, den gav mej återigen "aha-känslan" av hur små vi är.
Och, hur TACKSAM jag är för att jag lever!

Kommentarer
Postat av: Marie-anne Thörnström

Ja du , vi är små på jorden om vi tänker oss var som finns där ute i universum. det är ju egentligen ingen som vet. en härlig film kram från Marie-anne

Postat av: Maddo

Jag tycker det är skönt att kunna vara både stor och liten.. =)



Idag är det bloggarnas kramdag! Kramas mera!! =)



Här får du en stor kram som kompensation för hur små vi är! =)

2008-09-09 @ 09:29:42
URL: http://dreammaddo.bloggagratis.se
Postat av: Marie-anne Thörnström

önskar dig en bra dag kram från marie-anne

Postat av: TheDarkCrystal

Hoppas in och ger dej en kram!!!!!! Och önskar dej en trevlig dag!!!

2008-09-09 @ 10:16:20
URL: http://metrobloggen.se/TheDarkCrystal
Postat av: Eva-Marie

Den känslan av litenhet OCH tacksamhet delar du med mig! Ha en bra fredag. KRAM

2008-09-11 @ 22:17:42
URL: http://www.metrobloggen.se/evam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0