Såg ni Blondinbella dansa?

Det gjorde inte jag.
Jag skulle ha sett Let's dance, hade jag tänkt. Men, precis då det hade börjat så ringde en av fodervärdarna (som alltså har valp från mej) och vi pratade igenom i stort sett hela programmet.
Så, jag såg bara snabbgenomgången i slutet... och jag tyckte - helt ärligt - inte att Bella var bland de bästa.
"In fact..." Jag tyckte hon var "way back"!

Jag hoppas verkligen att de som röstar i Let's dance röstar på den som dansar bäst varje vecka - så vi slipper en upprepning av hur det blev då folk röstade att Lasse (Kurt Olsson) Brandeby skulle stanna vecka efter vecka efter vecka, trots att han faktiskt inte kunde dansa.

Mina förhandsfavoriter är, f.ö:
Hasse Aro (för att jag tycker han är strong som gör detta trots hans "människoskräck")
Morgan Alling (för att jag har gillat honom stenhårt sedan han & Lasse hade sommarmorgonprogrammet Tippen på TV för många år sen)
Magnus Samuelsson (för att han var så skön på Nyhetsmorgon i söndags, då han sa att han - 2 meter lång och 156 kg tung - är mycket graciös)
Och, en förhandsfavorit till: Kitty Jutbrink (för hennes uttalande om Blondinbella och hennes pälsar)

Skulle jag, mot förmodan, ringa och rösta på någon... så skulle det absolut bli på den som dansar bäst!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Blondbinbella var inte alls bra håller jag med om, hon är så överdriven tycker jag :P

2009-01-10 @ 19:36:29
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Synd att du missade programmet! Det var bra! Och blondinbella dålig, as usual. Och hon kunde inte hålla sig med att trycka in "Jag är sveriges största bloggare" och "jag har över en mijlon läsare om dan" så fort hon blev filmad -.-

för att skryta (det måste man ju få göra ibland) hade jag morgan och lasse som dramalärare förr..

Hehe.. Ha det bra :P

2009-01-10 @ 23:50:32
Postat av: Anneli

BB var riktigt dålig och ofantligt överdriven!



Morgan var helt klart bäst och det kom som en överraskning för mig! Glad för hans skull är jag och nu är han min klara favorit! Han blev så glad när han fick sina poäng! Ödmjuk kille till skillnad mot den där blonda bellan!

2009-01-12 @ 22:26:27
URL: http://fnisseli.blogg.se/
Postat av: Marie-anne

Undrar vad du blivit av, allt bra kram från marie-anne

Postat av: Anonym

Men jag tror ändå dom flesta röstar på sina "idoler "

men klart det blir bättre om man röstar på den som e bäst

2009-01-16 @ 15:34:29
URL: http://jezzo.blogg.se/
Postat av: Marie-anne Thörnström

Hej. Jag har aldrig sett lets dance. Förstår att många följer det. Men icke jag inte ha en bra helg kram från Marie-anne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0