Jag har blivit utmanad :)

Jag har blivit utmanad av Chaos:

Fem saker som finns på din Att göra-lista idag? (eftersom detta inläggs skrivs sent söndag kväll så blir listan för måndagen)
1. Åka till sambons förra arbetsplats och hjälpa sambon att jobba lite extra.
2. Vlogga
3. Rasta hundarna på Lovön.
4. Hålla mej undan från att attackeras av labil människa (på jobbet) som hotade mej idag.
5. Träffa trevliga människor och le o skratta mycket.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
För 10 år sedan hade jag suttit isolerad och ignorerad av vården instängd i mitt hem i 8 år, följt av 1 år med kontakt med andra människor över internet. Jag hade just knäckts fullkomligt av en person jag trodde var min vän, och var just bara veckor ifrån att erbjudas jobb på den lokala TV-kanalen, som Sveriges första TV-tittarombud och som online-kontakt mellan TV-tittarna och programledaren (Täppas Fogelberg) i direktsändning.

Ställen du har bott på?
Enskede (södra Stockholm)
Huddinge (södra Stockholm)
Jordbro (södra Stockholm)
Örby (södra Stockholm)
Hallunda (södra Stockholm)
Upplands Väsby (norra Stockholm)


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Betala alla mina och sambons skulder.
2. Köpa gården vi bor på.
3. Köpa ett flygplan och anställa pålitligt folk att framföra och serva det.
4. Åka till USA, Australien, Island, Italien, England, Skottland... och besöka vänner och familj.
5. Starta upp mitt företag och arbeta för att hjälpa människor och djur som hamnat utanför systemens skyddsnät.

Jag utmanar Lottie, Marie-anne och Eva-Marie

Kommentarer
Postat av: chaos

Kul att du ville vara med. Och kul att läsa. :)

2008-08-25 @ 16:13:40
URL: http://chaos-borderline.blogspot.com
Postat av: Marie-anne Thörnström

Tack för dina fina rader på min blogg. det är väl helt klart att man håller på sin mamma . ingen gör något mot min mamma . nu ska jag ta din utmaning kram från marie-anne

Postat av: Maddo

Min officiella kramdag idag: KRAAAAAM! =)

2008-08-26 @ 22:30:37
URL: http://dreammaddo.bloggagratis.se
Postat av: Eva-marie

jag antar utmaningen - i morgon! KRAM

2008-08-26 @ 23:05:05
URL: http://www.metrobloggen.se/evam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0