Vem tror Du att jag är?

"Nämn ett gäng egenskaper/personlighetsdrag etc som du tror dig veta om mig. Skriv i kommentarerna. Den här utmaningen går främst ut till er som inte känner mig. Ni som känner mig får såklart också skriva men det roligaste är om ni som aldrig har träffat mig gissar på friskt.

Denna utmaning ska ni som har bloggar även skriva i er blogg och be folk svara på. Så efter att ni har varit här och pladdrat, skriver ni samma fråga i er blogg och jag går in och pladdrar om er."


Hittade denna på Marie-anne's blogg. Lite kul utmaning tycker jag

Så vem tror ni att jag är?


Kommentarer
Postat av: Marie-anne Thörnström

Hej. hur löste ni detta med hennes bror? vi haar ju kopplat in flera myndigheter och nu hotar de att de ska polisanmäla mig för att jag skrivit om det i min blogg. Nej jag förstår inte hur människor kan göra så här. kram från Marie-anne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0