GULDKORT =o)

WoW!, vad glad jag blev då jag kollade kommentarerna här till frukosten, och fann att Eva-Marie hade något till mej i sin blogg.
Gick genast för att se... förståss... och blev jätteglad då jag såg att JAG fått ett Guldkort av henne!
TACK!!!



Det handlar inte enbart om att få, utan även om att ge, förståss... precis i min smak... och här är reglerna:
(de följer på svenska för den som ev. inte kan engelska)

The rules of the award:
1. Only five people allowed.
2. Four have to be dedicated followers of your blog.
3. One has to be someone new or recently new to your blog and live in another part of the world.
4. You must link back to whoever gave you the award
Quite simple really - it is a way of saying thank you to those who take time out for wonderful comments to boost your day.

Reglerna för utmärkelsen:
1. Endast fem personer får utmärkas.
2. Fyra måste vara hängivna läsare av din blog.
3. En måste vara ny eller nyligen ny, och bo i en annan del av världen.
4. Du måste länka tillbaka till den person som gav dej utmärkelsen.
Ganska enkelt - det är ett sätt att säga tack till dom som tar sej tid att lämna underbara kommentarer att förgylla din dag med.

Nu till de som får GULDKORTET av mej:

Chaos
- som jag hittade på nätet via hennes hemsida med underbar grafik redan 1997, och som jag känt "IRL" sedan minst 10 år tillbaka.
Ingrid - som är en underbart varm och trevlig kvinna, som har en hemsida fullspäckad av läsvärt och harmoni. Här kan man alltid "landa" och känna sej hemma.
Lisa - som är en ängel på jorden. Bor i USA och har inte lärt sej så mycket svenska än... (an Angel on Earth. Lives in USA and doesn't know enough swedish yet... therefor I'll keep this in english. Lisa gets this award because she is one of my ANGELS on earth. She knows me better than she possibly should. And we are so much alike in so many ways. A lot more than I have words for to tell her today.
Ingalill - En sann källa till inspiration. Trivs bättre och bättre dag för dag, med att besöka och läsa hennes blogg.
Bia - Ännu en stor källa till ispiration. Vilken fotograf! WoW! Vilka bilder! Och, man blir så varm inombords då man följer med i samvaron med barn, barnbarn, vänner och bekanta.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tack snälla Benita!

Vad gullig du är. Så roligt att få ett guldkort och den fina motiveringen därtill. Jag blir sååå stolt.

Jag måste jag fundera på vilka jag ska nominera???



Kram Ingrid

2008-09-16 @ 11:39:41
URL: http://dagbok.stenstugu.com
Postat av: TheDarkCrystal

Då får du en KRYAPÅDEJKRAM du åxå!!!!!

2008-09-16 @ 21:55:13
URL: http://metrobloggen.se/TheDarkCrystal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0